Laatste blog - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Jens Ernst - WaarBenJij.nu Laatste blog - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Jens Ernst - WaarBenJij.nu

Laatste blog

Door: Jens Ernst

Blijf op de hoogte en volg Jens

06 Mei 2020 | Spanje, Barcelona

Ondertussen ben ik een maand terug in Nederland. Helaas moest ik Barcelona verlaten. Ik heb deze keuze zelf gemaakt aangezien ik bij familie en vrienden wilde zijn mocht er iets gebeuren thuis. Ik wilde niet het risico lopen om vast te zitten in Barcelona. Uiteindelijk heb ik 2 weken in volledige lockdown meegemaakt in Spanje alvorens ik terugvloog naar Nederland. De lockdown in Spanje was een stuk heftiger. Ik kwam twee weken lang niet meer buiten, alleen om snel boodschappen te doen.
Ik was net in een nieuw huis gaan wonen met een stuk leukere mensen. Uiteindelijk was de helft al vertrokken naar hun thuisland op het moment dat ik verhuisde. Het was erg zonde dat het zo is gelopen want ik begon net mijn draai te vinden en had leuke dingen op de planning staan.

Terug in Nederland moest ik heel erg wennen. Ik kan gelukkig de meeste vakken van de Universiteit thuis afmaken om nog aan mijn studiepunten te komen.
Ondertussen heb ik mijn taalcursus afgerond en binnen een aantal weken hoop ik ook de overige vakken af te ronden.
Daarna kan ik mij volledig richten op het afmaken van mijn onderwijskoffer en hoop ik mijn minor alsnog met succes af te sluiten.

Ik ga naar alle waarschijnlijkheid nog wel een keer terug naar Spanje om nog een taalcursus te volgen en te genieten van het leven in Spanje.

Groetjes en misschien tot een volgende keer

  • 06 Mei 2020 - 15:35

    Kees-Jan:

    Je mag trots op jezelf zijn: je hebt echt alles geprobeerd om er een goede tijd van te maken. Je zult beslist nog wel een keer terug gaan, niet? :-)
    Groetjes en blijf gezond!
    Kees-Jan

  • 12 Mei 2020 - 12:38

    Nienke:

    Dag Jens, zoals Kees-Jan ook zegt: je mag heel trots zijn op jezelf! Je hebt heel wat meegemaakt afgelopen maanden en daar heb je je goed doorheen geslagen. Ik ben benieuwd hoe het met je Spaans is en hoe de afronding van de uni loopt. Groetjes, Nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jens

Student aan de lerarenopleiding Aardrijkskunde die een half jaar gaat studeren aan de Universitat de Barcelona.

Actief sinds 23 Jan. 2020
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 515

Voorgaande reizen:

02 Februari 2020 - 06 Juli 2020

Minor Barcelona

Landen bezocht: